sannevanweerd.reismee.nl

Nieuw (t)huis!

Nou het is zover hoor, we wonen op onszelf! Het had wat voeten in de aarde, maar we zitten er. Langzaam veranderd het van eenberg stof met vieze beestjes naar een huis en ook al een beetje naar een thuis.

Ik geniet van mijn nieuw hervonden vrijheid, mijn eigen plekje, maar moet me nog wel even thuis gaan voelen. Milán geniet van het nieuwe, het voor het eerst hebben van een eigen plekje, maar mist zijn familie nog wel. Daarom nu maar weer een nachtje daar thuis.

Nu al het stof na een weekend lang en nog wat avonden hard werken, poetsen, schrobben en wassen verdwenen is en de dode insecten het huis uitgeveegd zijn, is een prachtig plekje tevoorschijn gekomen. Een ruime woonkamer, ruime slaapkamer, klein maar fijn badkamertje, kleine maar leuke keuken, en een gang met vooral veeeel kastruimte. En ik kan weer heerlijk naar buiten staren naar alle langslopende mensen, racende auto's in de avond en file in de ochtend. laat de zomer maar komen waarin ik heerlijk op ons balkonnetje kan gaan ontbijten in het ochtendzonnetje. Zodra er weer geld is nog wat nuttige items voor het huis aanschaffen en niet onbelangrijk internet aanleggen, en dan is het helemaal ok.

Toen ik van de week met mijn (heerlijk Nederlandse) broodje hagelslag zat te ontbijten en Milán hoorde rommelen in de keuken, voelde ik me even ontzettend dankbaar, blij en op mijn plek. Een huisje, vriendlief met gevoel voor smaakvolle inrichting, voor nu een heerlijke baan, de crisis nog even buiten de deur. Ja, het leven kan best goed zijn.

Foto's van het huisje volgen nog. Nu eerst nog even werken aan PR plan voor het festival. Ik wil t af hebben en er écht mee aan de slag kunnen. Spannend, leuk en uitdagend om meteen mijn opleiding in praktijk te brengen op de ambassade en de hele PR te coördineren. De eerste échte test! Zou ik dan nu eindelijk ontdekken wat ik wil met mijn carriére? Wat ik nou écht leuk vind om te doen? We zullen zien, dit PR wereldje voelt in ieder geval goed en uitdagend, al valt er nog veel te leren en ontdekken. Zeker in het Hongaarse werkveld.

Nou, aan de slag dan maar. Want naast mijn ambassade werk, moet ik nu opeens ook weer koken, wasen, schoonmaken, boodschappen doen.. Ik blijf hardnekkig vasthouden aan het gevoel van opnieuw gevonden vrijheid, waar ook deze taken geloof ik deel vanuit maken...

Reacties

Reacties

Reinier

Hey san,

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's!
Wanneer is de housewarming?

Groetjes,

Reinier

Niels

Goei idee "housewarming" wanneer :P

haha, ben benieuwd naar de foto's!

kus

Jasper van Weerd

Niels, goed idee, huren we met zijn allen bus voor op en neer... waarschijnlijk goedkoper als vliegen.

Mlein

Ik bied me aan om te rijden hoor ;)
Als iemand anders een bus huurt :P
Maar goed, ook ik ben benieuwd naar de foto's

Inge

Hej San! Gefeliciteerd, dat is zeker goed nieuws! En fijn dat het straks lekker lente wordt, dan kun je nog blijer zijn in jullie nieuwe casa. Waar bevindt het huisje zich? Geniet er maar goed van en succes op je werk!

Kus Ing

Dianne

Hey...

Gefelicteerd! Lijkt mij heerlijk een eigen plek, je eigen dingen doen :D

Tot snel. Liefs Dianne

Sanne

Haha, jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor de housewarming hoor :P Ik zal de datum nog laten weten ;)

Voor degene die de bus missen zal ik wel een webcam aanzetten :P

@ Inge: we zitten in de buurt van Stadionok, niet in t vervallen deel, maar net het wat betere gelukkig ;) Eindelijk nog maar een half uur naar de ambassade reizen dus! Hoe is t met jou?? Nog heimwee naar Boedapest?

Joke Arnoldus

Hoera een bus, stuur even over drunen voor de kastjes, de fiets, 10 dozen, de bankplaite en de sceelers die zo lekker warm achter de bank staan.

Milán

:) Sanne! If people zoom in the little map, all of them will think that we live next to the Danube, in front of the Chain bridge at the Clark Ádám square.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!