sannevanweerd.reismee.nl

In de sneltrein

Het is gelukt! Wow. Ik heb een stage, in Boedapest! Nog minder dan een maand en dan vertrek ik.. voor 4 maanden. 4 maanden genieten, werken, stressen, bijkomen, leren, zien, missen en ontmoeten. Ik heb er zin in.

En het gaat snel. 21 februari vertrek ik. Ik heb een stage op de ambassade, iemand die mijn kamer onderhuurt, contacten op de universiteit, een vliegticket, contact met een orkest in Budapest waar ik ga meespelen. Maar er moet nog o zo veel gebeuren! Stageplan, opdrachten afronden/maken/inleveren, studiebeurzen regelen, ov-vergoeding, kamer in boedapest, idee voor een scriptie, vrije studiepunten, werken bij edukans, vele repetities en een concert met het orkest, feest organiseren voor OBK, inkopen doen voor boedapest, kamer leeghalen, pfff. Maar.. ik weet waar ik het voor doe. 4 maanden met Milán doorbrengen, 4 maanden cultuursnuiven en heel veel leren. Nu heb ik de kans en die grijp ik! Het gaat leuk worden, ik heb er vertrouwen in.

Ja, ik ga mijn familie en vrienden ontzettend missen. Maar dat is een keuze. En over 4 maanden ben ik er gewoon weer. En met de moderne technologien (hyves, msn, skype, email, weblog, etc.) kunnen we de contacten gelukkig goed houden.

Maar eerst nog even lekker carnavallen. En nog even genieten van de paar daagjes in Nederland met mn vriend. En dan pas afscheid nemen. Nee geen afscheid, een tijdelijk tot ziens.

Mijn weblog alvast aangepast aan de komende avonturen. Ik zal proberen regelmatig te posten.. vanuit Boedapest. Mijn weg leidt nu daarheen.. Wat ga ik tegenkomen? Wat komt er op mijn pad? Ik weet dat God met me mee gaat, dus dat het goed komt, ongeacht wat er gebeuren gaat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!